Informació general

acepto_codiciones_uso.jpg

Com puc contactar amb el Departament Atenció al Client online?
Per a qualsevol consulta relativa a NomadicSandals.es no dubti de posar-se en contacte amb el nostre departament d'Atenció al Client: info@nomadicsandals.es.


A quins països es pot comprar online?
Les compres poden efectuar-se a Espanya.


En quants idiomes es pot navegar?
NomadicSandals.es està disponible en Castellà, Català i Anglés.


Reposen els articles amb la indicació "Esgotat"?
Si un article està esgotat, tractarem de reposar-lo l'abans possible. Si no fos en estoc, el retirarem de la nostra botiga online.


Hi ha promocions especials d'articles de la botiga online?
No disposem de promocions especials als nostres articles.


Com puc saber si hi ha estoc disponible d'un determinat model?
Si l'article que desitja comprar no apareix amb el distintiu "Esgotat" significa que es troba disponible. Les talles no disponibles d'un article apareixen ombrejades en color gris i no són seleccionables. Quan un article estigui esgotat, el retirem de la nostra botiga online.


Puc saber en quin estat es troba la meva comanda?
Sí, accedint a l'apartat "Comandes realitzades" del seu compte, vostè podrà saber en quin estat es troba la seva comanda en qualsevol moment. Per a realitzar consultes relacionades amb el lliurament, no dubti de posar-se en contacte amb el nostre Departament d'Atenció al escrivint un e-mail a: Info@nomadicsandals.es


Puc eliminar algun article de la meva cistella de la compra?
Sí, vostè podrà eliminar de la cistella de la compra l'article o els articles que no desitgi, sempre que encara no hagi tramitat la seva comanda.


Puc modificar la meva comanda?
Sí, podrà modificar la seva comanda sempre que aquesta encara no hagi estat tramitada.


Què he de fer si m'arriba un article incorrecte?
Si excepcionalment vostè rep un article que no ha sol·licitat, podrà efectuar una devolució sempre que el producte no hagi estat utilitzat. Per a això podrà consultar la nostra política de devolucions o bé contactant amb el nostre Departament d'Atenció al Client escrivint un e-mail a: Info@nomadicsandals.es


Puc recuperar la meva contrasenya oblidada?
Sí, accedint a l'apartat "Recuperar la meva contrasenya" podrà sol·licitar la recuperació. Una vegada tramitada la seva sol·licitud, rebrà un e-mail amb les instruccions necessàries per restablir la seva contrasenya.